Sultanbeyli Belediyesi, ilçede ikamet eden ve İstanbul’daki üniversitelerde örgün eğitim gören gençlerin; 2022-2023 eğitim-öğretim yılında da İstanbulkart Öğrenci Aylık Abonman ücretlerini karşılayacak.
Sultanbeyli Belediye Başkanı Hüseyin Keskin, sosyal medya hesabından yaptığı; “Sevgili Kardeşim; Üniversite’ye giderken, Ulaşım masrafını düşünme Sen!” paylaşımıyla ilçede ikamet eden üniversite öğrencilerine bir müjde verdi.
İstanbul’daki üniversitelerde eğitim gören ve Sultanbeyli’de ikamet eden öğrencilerin; 2022-2023 eğitim-öğretim yılı boyunca, İstanbulkart abonman ücretleri Sultanbeyli Belediyesi tarafından karşılanacak.
Öğrenci İstanbulkart aylık abonman hizmetine son başvuru tarihi 30 Eylül 2022 Cuma günü olacak.
Başvuruda İstenilen Belgeler:
– Sultanbeyli ilçesinde ikamet ettiğinizi gösterdiğine dair e-Devlet’ten alınmış ikametgah belgesi,
– E-devlet üzerinden alınmış İstanbul’daki üniversitelerde ÖRGÜN ve AKTİF olarak eğitim gördüğünüzü belirten öğrenci belgesi,
– Bankadan alınmış öğrencinin kendisine ait IBAN numarasını gösteren belgenizin bulunması gerekmektedir.
Başvuru için tıklayın:
https://sultanbeyli.bel.tr/istanbulkart-uyari/
GÜNDEM
07 Haziran 2026EKONOMİ
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026FOTO GALERİ
07 Haziran 2026FOTO GALERİ
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8045 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4952 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3543 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2190 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
2017 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.