DOLAR 46,1116 0.02%
EURO 53,1487 -0.94%
STERLIN 61,9322 -0.79%
ALTIN
BIST %
BITCOIN 28788921,90%
İstanbul
23°

AÇIK

02 00

İMSAK'A KALAN SÜRE

346 okunma

YENİ BİR KONUT KAMPANYASI GELİYOR!

ABONE OL
28 Eylül 2022 12:27
0

BEĞENDİM

ABONE OL

TOKİ’nin 250 bin sosyal konut kampanyasının ardından bu kez orta gelir grubu için yeni konut kampanyası geliyor. Bakan Kurum, ‘Emlak Konut, GYODER, İMDER ve TMB ile görüşüyoruz’ dedi.

Edinilen bilgiye göre, orta gelir grubu için de sosyal konut projesi hazırlanıyor. Cumhurbaşkanlığı Kabine Toplantısı sonrası Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, “Orta gelir grubu için de konut kampanyası yapılacak. Çalışmalarda sona yaklaştık. Hazine Bakanlığı ile faiz konusunda çalışmamız var, indirimi ve taksiti de çalışıyoruz. Ekim ayı içerisinde bu kampanyanın detaylarını duyuracağız” ifadelerini kullandı.

Daha önce Emlak Konut Kampanyası olarak açıklanan orta gelir grubu sosyal konut kampanyasında kapsam genişliyor. Bakan Kurum, “GYODER’le, İMDER’le, Türkiye Müteahhitler Birliği ile, Anadolu’da diğer müteahhitlerle görüşüyoruz. Bunun kapsamını genişleteceğiz” dedi.

Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından inşa edilecek “İlk Evim, İlk İş Yerim” sosyal konut projesine ise başvurular sürüyor.

Projede aylık taksit ödemeleri sabit değil. Artış oranı, enflasyon oranına bağlı memur maaşı artışı doğrultusunda TOKİ tarafından belirlenecek. Yıllık resmi enflasyonun yüzde 80’i aşması endişeyi de beraberinde getiriyor.

Konut tipi 2+1 ve 3+1 ayrımı olmadan, proje bazında başvuru yapılacak. Hak sahiplerinin konut tipleri, ihale yapıldıktan sonra kura ile belirlenecek.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.